Wednesday 29 March 2017

smartphone prices hong kong

smartphone prices hong kong
Original Teclast TBook 11 X16 Plus Keyboard PU Leather Case

from: Dealsmachine.com
smartphone prices hong kong
HK Warehouse UMi Diamond Smartphone - 5 Inch HD Display, Android 6.0, Octa-Core CPU, 4G, 3GB RAM, OTG (White) - $89.99

Retail Price: $121.97
You Save: $31.98
from: Chinavasion Wholesale Electronics & Gadgets
smartphone prices hong kong
Geotel A1 Rugged Smartphone - Quad-Core CPU, Android 7.0, Dual-IMEI, 3400mAh, IP67, 4.5 Inch Display, 8MP Camera (Yellow) - $69.87

Retail Price: $87.34
You Save: $17.47
from: Chinavasion Wholesale Electronics & Gadgets































































Save $45 on a VicTsing Motion Sensor LED Solar Light for $14.99 with free shipping

Laptop, Tablete Telefoane PC, Periferice Software TV, Audio, Foto Gaming Electrocasnice Climatizare Tehnologii SMART Fashion Ingrijire personala Cosmetice Carti, Birotica Cadouri Casa, Bricolaj Petshop Sport Activitati in aer liber Auto, Moto RCA Jucarii, Copii Bebe Supermarket Descriere Mai rapid si un senzor mai eficient Poti debloca telefonul in doar jumatate de secunda cu ajutorul senzorului de amprenta. Telefonul Honor 7 dispune de cea mai noua tehnologie de recunoastere a amprentei. Cu ajutorul functiei Smart Touch puteti sa glisati in jos pentru a deschide meniul cu notificari, apoi puteti suprinde peisajul din jurul dumneavoastra cu Knuckle Screenshot.



Imortalizeaza momentele ideale cu camera de 20 MP Poti vedea diferentele cu camera Fast-Focus de 20 megapixeli. Honor 7 are tot ce ai nevoie pentru a impartasi orice moment frumos- un obiectiv din safir rezisten la zgarieturi si o rezolutie foarte mare pentru ca pozele capturate sa fie mai clare. Poti captura poze impresionante cu modul Panorama, iar cu ajutorul filtrelor care pot fi personalizate, imaginile vor fi mai realiste.



Design impresionant Display-ul de 5.2 Inch Full HD este incadrat intr-un corp metalic extrem de elegant, plus ecranul este optimizat pentru un consum redus de energie. Telefonul Honor 7 vine cu un design compact, si ofera o senzatie placuta la atingere, datorita finisajului ceramic. Cu ajutorul functiei Voice+ puteti creste nivelul volumului cu 2dB. Baterie performanta Honor 7 vine cu o bateriei de 3100 mAh, care are o durata de viata indelungata si care se poate incarca foarte rapid.



Datorita functiei Smart Power 3.0 puteti economisi pana la 30% din viata bateriei, functia aloca o cantitate scazuta de resurse aplicatiilor care nu sunt folosite. Vezi mai mult Vezi si: iPhone 7 Specificatii Caracteristici generale Tip Telefon Smartphone Sloturi Sim Dual Sim General Touchscreen Da Tastatura QWERTY Nu Tip tastatura Standard Retea: 2G: 850 / 900 / 1800 / 1900 3G: 900 / 1900 / 2100 4G: 800 / 900 / 1800 / 2100 / 2600 Model Procesor Hisilicon Kirin 935 Octa-Core Frecventa procesor 2200 - 1500 Culoare Gri Dimensiuni (W x H x D mm) 9 x 143.2 x 8.5 GPS Da, cu A-GPS si GLONASS Greutate (g) 157 Sistem de operare Android v5.0 (Lollipop) Tip SIM nanoSIM Memorie Slot memorie (tip) MicroSD (pana la 128 GB) Memorie RAM 3 GB Memorie interna 16 GB Afisaj Tip display TFT Rezolutie (pixeli) 1920 x 1080 Numar culori 16 M Diagonala display (inch) 2 Conectivitate GPRS Da Tehnologie Bluetooth v4.1 Tehnologie wireless 11 a/b/g/n/ac (2.4 / 5 GHz) USB MicroUSB v2.0 Porturi 1 x Jack 3.5 mm Foto video Rezolutie camera (Mp): 20 Rezolutii foto 5152 x 3888 Blitz integrat LED Rezolutie video 1920 x 1080 Camera secundara 8 MP Caracteristici foto/video: Dual-LED Flash Alimentare Durata convorbire: 500 minute Durata in regim de asteptare: 350 ore Capacitate (mAh) 3100 Comunicare Mesagerie SMS, MMS, Email, Push Email, IM Browsing Da E-mail Da Multimedia Redare video Da Redare audio: Da Altele Aplicatii Google Maps Google Search Hangouts Play Store YouTube Brand: Honor Pretul include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE eMAG.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină.



Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. Foarte tare frate Telefonul este foarte bine optimizat, construit, dotat.



Incepand de la display, trecand pe la partea de conectivitate 3g-4g-wifi-gps-bluetooth, trecand spre otimizarea softului, mergand spre camerele foto si ajungand la autonomia bateriei, telefonul este de exceptie, neasteptat. Pot spune ca, camera foto nu este la nivelul camerei foto de pe Huawei p8 in anumite conditii dar este super suficienta cu foarte multe optiuni chiar si pt cei profesionisti in ale fotografiei.



Camera frontala e printre cele mai echilibrate si dotate din cate exista, are inclusiv un led flash f util in anumite situatii. Eu il folosesc de 2 luni, import China, fara google play instalat dar cu cateva aplicatii in chineza, am scapat usor de aplicatiile in chineza care le am putut dezinstala iar google play am instalat dintr o sursa externa apk. Telefonul ruleaza foarte fluid, neasteptat. Ar fi multe de spus de bine de telefon, senzorul de amprenta imi pare cel mai rapid existent din cate am folosit(edge, iph6,)Senzorul de amprenta are functii multiple, nu doar deblocare si securizare telefon.



Este f bine construit, merita toti banutii, Am devenit fan Huawei de cand am utilizat Huawei p8, honor 7, g8, am lasat deoparte Samsung-iphone-htc-lg-sony si tin sa precizez ca am folosit varfurile de gama de la aceste branduri. Folosesc cu placere Honor 7 si astept sa vad la munca si Mate S. Recomand cu incredere acest telefon dual sim full active care isi face treaba superb la un pret corect, sa nu zic prea mic fata de concurenta.



In Antutu a scos intre 44500 si 47500 pct, dupa update a scos mai mult. Nu stiu cat de relevant este dar se misca fara lag. Un minus as vedea lipsa incarcatorului fast charging dar am incercat sa incarc cu incarcator fast si se incarca mai repede chiar si de la un acumulator extern de 7000mAh se incarca mai repede fata de incarcarea normala la priza cu incarcatorul original. Nu lipsesc nici functiile smart gesture, double touch pt aprindere display, buton dedicat cu functii multiple care pot fi alese dupa preferinte.



Are si functie de telecomanda. Pe parte se sunet muzica sta f bine dar nu exceleaza(asta pt pretentiosi). Are semnal mai bun ca orice telefon pe care l am folosit pana acum, asta comparand cu aceiasi retea in acelasi loc cu semnal slab. Bravo Huawei si sper sa continue pe aceasta linie in directia corecta.



Telefon dual sim full activ cu capabilitate 3/4G alternativ pe ambele simuri (a cincea tentativa de a scrie aici, va fi si ultima daca nu o publicati) Detin telefonul de o saptamana (multumesc emag si Fancourier, de data asta am facut comanda vineri si sambata l-am avut). Dupa ce initial am fost f incantat (arata bine, finisaje ingrijite, aspect premium), m-am enervat si voiam sa-l returnez fiindca nu reusea nimeni sa ma lamureasca daca se poate comuta 3/4G si pe simul 2 (asa cum scrie in specificatiile producatorului). Pana la urma cu oarece ajutor de la departamentul tehnic emag am reusit, poate intereseaza: Setari - Gestionarea celor doua cartele - Fanta 4G/3G apasati acest buton si atunci se va comuta acesta si cel de "Date mobile prestabilite" pe simul 2 (puteti alege datele pe simul 2 si doar din acest buton, dar va functiona doar 2G, adica la viteza EDGE). Dupa cateva secunde se va reinregistra in retea pe cele doua simuri, daca aveti PIN1 activat vi le va cere si... Gata! Puteti folosi datele mobile la viteza 3/4G maxima suportata de retea acum pe simul 2, in timp ce simul 1 va trece doar pe 2G. Evident, puteti reveni oricand la simul 1 3/4G comutand butonul "Fanta 4G/3G" ( ce traducere nefericita, in engleza e f clar). In rest, ca sa mai raspund la ce se intreaba aici: - este versiunea de soft PLK - UL 01 cea pt piata europeana, deci nu are canalul 38 TDD pentru 4G de la digimobil (cel comercializat de emag, exista variantele pt piata China/India cu softul PLK - UL 00 de 16 Gb si AL -10 de 32 Gb care are si banda respectiva si puteti folosi de la digimobil) - are Android 5. 0. 2 personalizata de Huawei ca EMUI 3. 0, azi m-a trecut OTA la EMUI 3. 1, - pachetul de la emag contine telefonul care are o folie standard pe ecran (are Corning Gorilla glass), incarcator si... Atat (nu are casti si nici huse, eu mi-am luat de pe alt site husa de piele si magnetica dedicata de producator, cele de aici mi s-au parut aiurea), - bateria duce bine, - intr-adevar streamingul video pe telekom tv e jalnic, dar pe youtube e bine, - camera e setata la 15 megapixeli si nu m-a dat pe spate deloc, - are toata suita Google, sincronizare cu contul respectiv, puteti descarca orice aplicatie din Magazin play, - slotul 2 poate fi pt al doilea sim sau pt card de memorie (vad ca scrie cineva pe aici ca se pot folosi simultan, nu stiu, nu am incercat, dar va pot spune ca din cei 16 Gb va raman liberi cam 10 Gb). Cam atat, sper sa si publicati, eu renunt, am ascris cam aceleasi lucruri de 5 ori si degeaba, am vrut doar sa ajut, sa nu bajbaie si altii dupa informatii.



Si pentru a adauga si eu ceva, dau link-ul unde poti folosi ambele cartele sim plus scheda memorie. Precizez ca eu am reusit(n-a fost usor, trebuie multa rabdare). "http://android.



hdblog. it/20..." Adaugat de bigLAP cu 4 luni in urma Am vazut ca ai scris un review detaliat si am zis ca te pricepi:) Eu am o singura problema cu al meu Honor.



Nu stiu care este problema, dar sunetul din casca este deficitar. Eu nu-l aud pe interlocutor, iar el ma aude pe mine cu intreruperi. Sa fie o problema a telefoanelor Huawei/Honor sau doar a aparatului meu? Multumesc, in caz ca ma ajuti sa lamuresc problema!



Adaugat de Banu Camelia acum o saptamana Telefon solid dual sim full activ si cu capabilitate 3/4G pe ambele simuri Am telefonul de o saptamana si scriu despre el a treia oara. Poate il si publicati ca e de bine. Ideea e ca imi place, dar a doua zi voiam sa il returnez pt ca parea ca pe simul 2 e doar 2G, desi alta scrie prin alte parti, iar consultantii si cei de la tehnic m-au lamurit bustean (dupa ce am aflat cum se comuta 3/4G am comunicat la tehnic si i-am rugat sa scrie si aici, dar nu s-au obosit). Deci, puteti folosi datele mobile la viteza 3/4G pe amble simuri (mai putin 4G de la digimobil pt ca nu are canalul 38 2600 MHz TDD pe care acopera ei, deoarece emag comercializeaza varianta EU cu soft PLK-UL 01, pt 4G de la digi va trebuie varianta China/India cu soft PLK-UL 00 pt 16 Gb sau AL-10 de 32 Gb) si iata cum: in meniu intrati la Setari/Gestionarea celor doua cartele si aici comutati butonul Fanta 4G/3G (aci au tradus niste inepti, pt ca in engleza este clar "4G/3G slots switch").



Dupa ce faceti asta telefonul se reinregistreaza in retea cf noii cobfiguratii (2G/3G/4G pe un sim si doar 2G pe celalalt). Dureaza cateva secunde si va si cere codurile PIN1 pe fiecare cartela daca sunt activate si.. Gata! Eu sunt f multumit de el, desi mi-am luat husa dedicata Huawei de altundeva, aici existand doar uratenii, bateria tine, se incalzeste usor, camera e decenta, dar nu cum te-ai astepta, mai ales in lumina slaba, intr-adevar la streamingul video sta prost cu telekomtv, dar bine pe youtube (nu stiu de ce sau daca se poate remedia). Sper sa va fie util ce am scris si sa fi lamurit din intrebarile de aici. Un telefon excelent!



Merita toti banii! Pro: design, display, baterie(cu încărcător de 2Ah, într-o oră ajunge la 100%), senzor de amprenta foarte rapid, soft reușit, camera destul de buna pentru un telefon, un mare plus led flash-ul din fata, infrarosu(util cand nu iti găsești telecomanda), butonul programabil din stanga foarte util! Contra: singura problema ar fi ca slotul pentru sim-ul 2 este ocupat de cardul sd si daca vrei sa folosesti 2 cartele, asta te limitează la cei 16gb, adică vreo 10gb rămași liberi din memoria internă. Un smartphone reusit!



Felicitari celor de Huawei, pentru ca acest telefon este mult peste iphone, samsung si lg, tinand cont de pret.... Pro: sensibilitate touchscreen, camera, fara lag, senzor amprenta, dimensiune display, baterie destul de ok, finisaje premium, blitz camera selfie, in antutu are un scor de 52250...... Contra: memorie interna de 16gb, pe care poti sa o extinzi pana la 128gb doar daca renunti la al II-lea sim......... Un telefon OK Este versiunea PLK-UL01, suporta 4G de la marii provideri (orange, vodafone, telekom). Pro: -arata bine, senzorul amprenta este ok desii cate o data mai da rateu dar a doua oara nu mai rateaza.



- se misca fata lag - are geam Gorila Glass 3 si folie pusa din fabrica (desii cred ca o folie sticla mai OK).. - camera OK cand e ceva lumina, multe obtiuni. Pe obtiunea nocturna trebuie trepied si face o foto extraordinara.



- camera secundata OK pentru 8 Mp desii ma asteptama sa se vada mai bine. - incarcare rapida (cel putin teoretic). - semnal foarte bun (conecta pe 4G in zona in care un LG3 nu vedea retaua de 4G) contra: - bateria pare sa nu tina foarte mult daca e expoatat mult (doar browssing, FB si aplicatiile interne). S-a descarcat in 3 ore de exploatare de la 55% la 2%. (nu fusese deloc incarcat, incarcare de fabrica deci poate fii o parere gresita).



- nu stie DLNA la video (sau cel putin nu am reusit sa fac din playerul standard). - luminozitatea ecran trebuie setata spre maxim daca e lasata activa functia de autoadapt.



Altfel pare intunecos dar tine mai mult bateria... - 3G/4G doar pe un sim celalat ramane in 2G. Per total un telefon OK comparabil cu varfurile momentului dar la alt buget.



Dar se poate comuta 4g de pe un slot pe altul,, din soft" Adaugat de cotun valerian acum un an Eu am telefonul asta si bateria chiar tine 1 zi daca il folosesc aproape non-stop, si faza cu cartelele nu este adevarata merg amandoua 4G;) Adaugat de Daniel Mihail acum un an Vezi mai multe comentarii (-3) Huawei, o marcă de super clasă, Am achiziționat acest telefon în urmă cu o lună jumătate și tot ce pot să spun este că am făcut alegerea corectă. Am avut ocazia să folosesc telefoane precum Iphone 6S, Samsung S6 EDGE, dar nu, raportul calitate preț se oprește la acest Huawei care nu mi-a dat ocazia să mă dezamăgesc niciodată.



Se mișcă impecabil fără sacadări chiar dacă descarci o sumedenie de aplicații. Deseignul, nu am văzut ceva mai eleganyt și fin construit ca acesta, abia aștept un nou telefon de la ei pentru că vin tare din spate cu produse de o calitate superioară... Nu doar de produse gen Samsung sau Iphone unde 20% plătești numele firmei.



Go Huawei! Deja platesti si la asta firma, cum iti explici ca de anul trecut ascend p7 nu s-a ieftinit nici 1 leu Adaugat de Timo acum un an Bravo mihai,.....



E un telefon pentru cine se pricepe, pentru restul samsung for ever.... Adaugat de bigLAP cu 4 luni in urma Vezi mai multe comentarii (-3) Multumit!!! Buna ziua in momentul de fata detin un samsung galaxy s6 edge si am achizitionat si acest honor 7 si vreau sa va spun numai bune despre el... In primu rand amprenta e uimitoare bate si samsung si iphone..... Performante super...



Chiar daca e chinezesc.... Singurul lucru ce nu imi place la el este ca nu are butoane in partea jos a telefonului ci le are pe ecran....



Isi merita toti bani:) Streaming video Streaming video e praf. Puteți încerca cu telekom tv, sopcast etc. Aceleași simptome ca telefoanele chinezești. Aici se vede diferența.



Nu știe audio ac3 format - se rezolva cu un codec și nu are allshare integrat în player video. Cel puțin eu nu am găsit. în rest.. Numai de bn. Achizionat de pe emag. Cristian Stan acum un an Stie cineva daca sa rezolvat problema bateriei?



Citesc pe forumuri externe ca datorita unor bug-uri acc nu se incarca comlet(toate celulele) si telu are durata de utilizare micsorata. Aici linku www.gsmarena.



com/huawei_honor_7_battery_life_test-blog-13440. php Conform informatiilor primite de la Call Centre E-mag, e varinata PLK-UL01, care nu prezinta banda 2600MH (B38), deci telefonul nu e compatibil Digi 4G. 3 utilizatori au considerat aceasta intrebare utila Adaugat de ciprian acum un an Vezi raspunsuri